Traders Fair & Gala night

Tarikh – 27 Mac 2021

Tempat – Kuala Lumpur, Malaysia (InterContinental Kuala Lumpur, Malaysia) https://malaysia.tradersfair.com/

Traders Fair & Gala night – satu siri acara di seluruh dunia yang berjaya yang membawa penonton ribut selama bertahun-tahun sekarang. Pendekatan unik untuk hiburan dan pendidikan tidak akan membuat orang tidak berpuas hati. Beribu-ribu hubungan berharga dan perkongsian bermanfaat telah terjalin selama bertahun-tahun berkat siri acara ini. Dan itu tidak seharusnya mengejutkan kerana hanya orang dan syarikat yang paling profesional dan berhemat wang yang berkumpul selama ini – jangan kehilangan peluang anda untuk menjadi salah satu daripada mereka.

Pengetahuan adalah segalanya – semasa anda mencari peluang yang sempurna itu, jangan lepaskan peluang untuk mendidik diri anda mengenai kewangan. Kerana kita semua tahu bahawa tidak pernah cukup belajar, hanya penceramah pendidikan terbaik yang diundang untuk memberi anda gambaran yang lebih mendalam mengenai dunia kewangan. Antaranya adalah pakar yang hebat seperti: Nazri Naz, Gero Azrul, Khalid Hamid, Mohamad Fairos bin Abdul Rahim dan ramai lagi. Pengetahuan mereka telah membantu ribuan orang di seluruh dunia dan kami yakin ia akan membantu anda juga. Mempelajari cara mengurus kewangan anda adalah salah satu kemahiran terpenting untuk berjaya dari segi kewangan dan berjaya di dunia besar.

Hasil kejayaan dan kemakmuran anda – walaupun acara ini dipenuhi dengan jumlah kandungan pendidikan yang luar biasa, ia juga penuh dengan peluang. Hadiah, cabutan bertuah dan banyak lagi disediakan untuk anda mencuba secara percuma. Mempunyai peluang untuk memenangi hadiah yang luar biasa bahkan sebelum menjadi hebat dalam dunia kewangan sungguh menakjubkan. Program hiburan yang berbeza juga ada untuk memberi anda rasa kepuasan yang dicari oleh semua orang semasa acara tersebut.

Sudah menantikannya? Tidak kelihatan lagi! Walaupun masa-masa sukar sekarang dan semuanya dan semua orang berada di bawah kunci sekarang pendaftaran untuk acara sudah dibuka. Dan semudah seperti biasa, ikuti pautan untuk mendaftar dan dapatkan peluang anda untuk bebas dan berjaya dari segi kewangan –

https://malaysia.tradersfair.com/27 Mac 2021Kuala Lumpur, Malaysiainfo@tradersfair.com

Sertailah TRADERS FAIR di rangkaian sosial:https://www.facebook.com/TradersFair

https://www.instagram.com/tradersfair.asia

https://www.youtube.com/user/finexpo

Comments (0)
Add Comment