TRADERS FAIR @ GALA NIGHT MALAYSIA

Traders Fair&Gala Night – 2020

 

Acara kewangan yang tidak boleh dilepaskan

1 Ruang bengkel terbuka, 1 Dewan Seminar yang besar dan 1 ruang bengkel!

8 jam seminar dari ahli-ahli di setiap mereka!

Syarikat-syarikat kewangan dan kritikan besar yang bersedia untuk membentangkan produk mereka, teknologi baru dan perkembangan terkini kepada anda!

Keseluruhan perkara ini adalah – Traders Fair & Gala Night-2020 – acara kewangan yang akan berlangsung di Kuala Lumpur, Malaysia pada 4 April 2020.

Pameran dan seminar pendidikan yang luar biasa dari pakar perdagangan dan guru kripto adalah sebab utama untuk melawat Traders Fair & Gala Night – Malaysia. Untuk mengatakan lebih PERCUMA untuk pengunjung – hanya melalui pendaftaran dalam talian di laman web https://malaysia.tradersfair.com/

Jangan terlepas peluang untuk bertemu dengan pertukaran profesional, pasaran saham, crypto, blockchain, pelaburan, psikologi perdagangan dan siapa yang ingin membuka kunci rahsia perdagangan yang menguntungkan.

Traders Fair & Gala Night – Malaysia diadakan oleh Finexpo – salah satu syarikat terbesar yang telah menganjurkan acara kewangan sejak tahun 2002. Finexpo telah menghubungkan lebih daripada 30 000 pedagang, pelabur dan penasihat kewangan dan lebih daripada 3 000 syarikat kewangan dan broker dari cryptocurrency, pasaran pilihan dan niaga hadapan dari seluruh dunia termasuk Malaysia, Indonesia, Singapura, Vietnam, Thailand, Filipina, China, Kazakhstan, Ukraine, Cyprus, Slovakia, Latvia dan Rusia. 100 000 pengunjung menghadiri seminar daripada 500 pakar kewangan dan guru antarabangsa.

Matlamat kami adalah untuk menyediakan peserta dengan maklumat berkualiti tinggi, trend terkini dan teknik baru dari dunia perdagangan dan untuk menjadi asas moden untuk komunikasi antara syarikat dan pelanggan.

Jalankan jalan ke celik kewangan dan perdagangan yang berjaya!

 

FREE registration https://malaysia.tradersfair.com/

 

Stay tuned! #tradersfair2020 ##tradersfair #tf_malaysia #financialeducation #pendidikankewangan #seminar #kursusperdagangan #jurulatihforex #perdagangan

 

 

Comments (0)
Add Comment